Bedre samarbejde mellem sundhedspersoner gavner de svage ældre
Sundhedsstyrelsen har evalueret en pulje, der havde til formål at styrke samarbejdet mellem sundhedspersoner, der tager sig af de svageste ældre. Den overordnede konklusion er, at de svage ældre har gavn af, at sammenhængen i deres forløb bliver styrket.