Over 3 millioner i Danmark er blevet vaccineret mod COVID-19
Det er et halvt år siden, at den første plejehjemsbeboer fik det første stik mod COVID-19, og siden har over tre millioner personer i Danmark begyndt på et vaccinationsforløb. Unge er også i fuld gang med at blive vaccineret.